Vajna propagandalapjához már nem küld gyakornokokat az egyetem

Tarnay Kristóf Ábel | június 14. 21:46 | Utolsó frissítés: 5 hónapja

Immáron negyedik éve működik a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának Kommunikáció- és Médiatudomány tanszékének Befutó elnevezésű fizetett gyakornoki programja, melyben a munkalehetőséget nyert hallgatóknak egy évig fizeti az egyetemmel partnerségben lévő cég a tandíjuk felét. Az egyik első ilyen munkahely volt a Délmagyarország, amely idén már nem szerepel a partnerek közt.

Gyakorlatilag a Délmagyarországgal indult el a program 2015-ben, ám az azóta Andy Vajna által felvásárolt, és autonómiáját gyakorlatilag teljesen elvesztő propagandalappá alakult újság idén már nem szerepel a programban. A delmagyar.hu egyébként beszámolt az idei nyertesen átadójáról, erről a részletről nem írtak, ám érdemes összehasonlítani a tavalyi cikkel, amelyben szerepeltek ők maguk is. A Délmagyarország szerkesztősége eddig gyakorlatilag a szegedi kommunikáció szakon végzett hallgatókból állt majdnem teljes egészében, a felvásárlás óta történtek mozgások: sokan kerültek a laphoz a kormánypárti, de időközben bulvárlappá alakult SzegedMa.hu portáltól, a Magyar Időktől és már kormányközeli lapoktól.

A korrektség jegyében jegyezzük meg, hogy a dologban érintett vagyok, hiszen aki rákattint a tavalyi délmagyar.hu-s cikkre, láthatja, hogy tavaly én voltam, aki elnyerte a lap fizetett gyakornoki helyét. A felvásárlás ez után, de még a tanév, azaz a munka megkezdése előtt történt meg, így a dologból nem lett semmi, végül nem dolgoztam egy percet sem a lapnál. Minderről egyébként kicsit kevesebb, mint egy hónappal ezelőtt írtam a Népszava hasábjain.

Kiemelt kép: Frank Yvette/delmagyar.hu
Hozzászólok!